Beyond Talk: به فرزندان خود درباره رضایت بیاموزید
این وبلاگ در رابطه با زندگی زناشویی و مسائل مرتبط به آن است .همچنین جدیدترین محصولات جنسی در این وبلاگ معرفی می گردد

آمار مطالب

کل مطالب : 12
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 10
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 86
بازدید سال : 216
بازدید کلی : 2857

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب به روز زناشویی و معرفی جدید ترین محصولات زناشویی و آدرس zanashoi24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد امینی
تاریخ : جمعه 6 دی 1398
نظرات

به آنها استقلال بدنی بدهید
انتخاب فرزندان راهی برای دسترسی به آنها برای ابراز رضایت از آنها است. می توانید از فرزند خود بپرسید "آیا امروز می خواهید کفش های آبی یا کفش های زرد خود را بپوشید؟" به همان روش ، مهم است که هنگام صحبت از بدن خود گزینه های مختلفی به کودکان بدهید. به عنوان مثال ، اگر بثورات پوستی دارند و به پماد احتیاج دارند ، می توانید بگویید: "برای بثورات خود به پماد احتیاج دارید ، آیا می خواهید آن را قرار دهید ، یا می توانم به شما کمک کنم؟"

انتخاب ساده به کودکان هر روز به آنها نشان می دهد که آنها دارای استقلال بدنی هستند تا بتوانند آن را به تعامل های دیگر برسانند. به همین روش ، مهم است که آن استقلال بدنی را از فرزندان خود دور نکنید. یک روش معمول که کودکان استقلال بدنی خود را از دست می دهند ، از طریق بزرگسالانی است که آنها را مجبور به آغوش گرفتن و / یا بوسیدن بستگان و دوستان می کنند. مهم است که به کودکان نشان دهیم که آنها انتخابی دارند. اگر آنها نه بگویند ، می توانید گزینه های دیگری از قبیل "چطور در مورد مشت به دست بیاورید" بدهید ، اما مهم این است که به "نه" احترام بگذارید.

به آنها بیاموزید که به بدن آنها گوش دهند
رضایت فقط یک تعامل کلامی نیست ، بنابراین مهم است که ما به کودکان یاد دهیم که به بدن آنها گوش دهند. چه چیزی خوب است و چه چیزی به آنها حس خوبی نمی دهد؟ آموزش به آنها چه احساس می کند در نفس جسمی خود حضور دارند ، و آنچه احساس می کند نیازهای جسمی آنها را مورد احترام و برآورده قرار می دهد ، برای آنها مهم است که بعداً بتوانند نیازهای خود را به صورت مناسب بیان کنند.

آموزش کودکان در مورد لذت جسمی آنها چیزی است که سو جی جانسون ، روزنامه نگار و فیلمساز ، در مورد همکاری با دخترانش صحبت می کند. در مصاحبه ای برای آینده پادکست سکس ، او در مورد چگونگی درخواست دخترش از او می خواهد که او را مالش دهد و چگونه می پرسد "خوب ، چگونه می خواهی من شما را به پشت خود مالش دهم؟" او را خوشحال کرده و خواسته های جسمی خود را به روشی مولد بیان می کند. به همین روش ، ما نیز باید به فرزندان خود بیاموزیم که به احساسات و غرایز روده خود گوش دهند. بدن ما ابزاری قدرتمند برای گفتن ماست که چیزی احساس خوبی نمی کند. با تشویق کودکان به اعتماد به نفس این احساسات و ابراز آنها ، ما درک درستی از لذت و نیازهای خودشان و چگونگی بیان آنها برای شرکای آینده را تشویق می کنیم.

به آنها ابزاری بدهید تا خواسته ها و نیازهای بدنی خود را بیان کنند
هنگامی که کودک زبان خود را در اختیار آنها قرار داد ، می توانیم به آنها کمک کنیم با وجود سخنانشان خواست و نیازهای خود را بیان کنند. ما می توانیم به آنها روشهای مؤدبانه ای را برای کاهش محبت مانند "نه ، متشکرم. اکنون نمی خواهم بغل کنم. "اما ما باید به آنها آموزش دهیم که آنها فقط می توانند" نه "بگویند و این هم خوب است.

به جای آموزش این روایت به دختران ما ، اگر پسری شما را اذیت می کند ، شما را دوست دارد ، ما باید به بچه هایمان آموزش دهیم که اگر چیزی را دوست ندارند و از کسی بخواهند جلوی خود را بگیرد ، آنها باید متوقف شوند. اگر سخنان آنها مورد توجه قرار نگرفت ، ممکن است زمان مناسب برای درگیر شدن یک فرد بزرگسال یا خارج شدن خود از تعامل با کودک متخلف باشد. با همین روش ، مهم است که به بچه ها بیاموزید که اجازه دهند ، با کلمات و حرکات ، از او درخواست کنند. آنها می توانند دستی را برای نگه داشتن یا نگه داشتن دست خود برای آغوش ارائه دهند ، اما همچنین باید از آنها سؤال کنند ، از آنها استفاده کنند

منبع :  sanykala


تعداد بازدید از این مطلب: 221
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود